Elisa Viihde yhteistyö Elokuvalisenssi

Kevätetu kouluasiakkaillemme! Elisa Viihteen elokuvat veloituksetta

Elokuvalisenssi ja Elisa Viihde käynnistävät yhteistyön huhtikuussa 2024. Yhteistyön myötä tarjoamme koulu- ja oppilaitosasiakkaillemme digitaaliset elokuvat veloituksetta Elisa Viihde Vuokraamo -palvelun kautta kevään 2024 ajan. Tämän edun saat käyttöösi, jos koulussasi on voimassa oleva Yhdistelmälupa- tai Vuosilupatilaus. Ilmaiskokeilujakso kestää lukukauden loppuun ja etu koskettaa sekä vanhoja että uusia asiakkaita. Jatkossa koodeja on mahdollista tilata erillisen hinnaston mukaan.

Löydät Elokuvalisenssi-palvelusta yli 100 elokuvan listan , joita voit näyttää koodilla. Saat lisäksi käyttöösi elokuvakasvatusyhdistys Mediametkan sekä IhmeFilmi ryn laatimat oppimateriaalit. Materiaalit sisältävät erilaisia keskusteluaiheita sekä toiminnallisia tehtäviä aina varhaiskasvatuksesta toisen asteen opetukseen. Elokuvakasvatus ei enää voisi olla tämän helpompaa!

Ota yhteyttä chatin tai sähköpostin välityksellä ja tilaa koulullesi PIN-koodi aloittaaksesi elokuvien esittämisen Elisa Viihteessä. Tutustu myös käyttöohjeisiin ja -ehtoihin.